Ποιος είπε ότι η εκμάθηση της θεωρίας των Νέων Ελληνικών δεν μπορεί να γίνει διασκεδαστική; Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ Λυκείου εξασκήθηκαν στη θεωρία των Νέων Ελληνικών παίρνοντας μέρος σε ένα παιχνίδι γνώσεων, το οποίο έλαβε χώρα μέσα στη διαδικτυακή μας τάξη.
Οι ερωτήσεις ήταν παρμένες από την έως τώρα διδαχθείσα θεωρία του μαθήματος. Μέσω του παιχνιδιού ανανέωσαν τις γνώσεις τους για τους τρόπους ανάπτυξης, συνοχής και συνεκτικότητας της παραγράφου, τη χρήση των σχολιαστικών σημείων στίξης και του είδους της σύνταξης. Xωρίστηκαν σε ομάδες, συνεργάστηκαν, δοκίμασαν τις γνώσεις αλλά και την τύχη τους, επιλέγοντας ανάμεσα σε κάρτες και εκτελώντας δοκιμασίες. Κανένας δεν έφυγε παραπονεμένος, ακόμα και όσοι δεν κέρδισαν εικονικά χρήματα, έφυγαν κερδισμένοι σε γνώσεις.